Elves

"Earth may become on an instant all faery . . . and earth and air resound with the music of its invisible people... You may see the palace chambers of nature where the wise ones dwell in secret . . . and know an eternal love is within and around you, pressing upon you and sustaining with infinite tenderness your body, soul and spirit." – A.E.
http://www.marafreeman.blogspot.com

Rainbow

With this rainbow we declare to all of YOU, who are working relentless and dedicated for the welfare of our people and Mother Earth, our deepest gratitude, our love and the certainty, that we are supporting you with combined strength. This rainbow should be the symbol of protection and invincibility of all the Beings that want to live together in Love and Peace. Please share this message and send your Love.

18th May 2012

С тази дъга ние заявяваме на всички Вас, които работите упорито и всеотдайно за доброто на нашите хора и Майката Земя, нашата най-дълбока благодарност, нашата любов и увереност, че ви подкрепяме с комбинирана сила. Тази дъга ще е символ на защита и непобедимост на всички Същества, които искат да живеят заедно в Любов и Мир. Моля, споделете това съобщение и изпратете вашата Любов.

18 май 2012 година

Етикети

salusa (254) hilarion (178) AA Michael - Ron Head (138) Smallman (92) Greg Giles - English (83) Greg Giles - Bulgarian (75) Portal 2012 (64) Fran Zepeda (47) Montague (45) Sheldan (41) Ute (39) multidimensional ocean (39) crop circles (37) hathors (35) meditation (35) seven sacred weeks (35) Wes Annac (29) AA Michael (25) Tom Kenyon (25) Blossom Goodchild - Russian (22) petition (21) Kryon (19) кениън hathors (16) Ashtar (15) Blossom Goodchild (13) ward (12) 11.11.11 (10) Fran Zepeda - English (10) Shallman (9) Kenyon (8) Луцифер (8) Agartha (7) Angels (7) Jeshua via Pamela Kribbe (7) Light (7) Steve Beckow (7) Drake (6) Saul (6) beinsa douno (6) inner earth (6) wanderer (6) светлина (6) Adama (5) Miller (5) St Germain (5) white light (5) Athabantian (4) Mike Quinsey (4) Sanat Kumara (4) thrive (4) Любов (4) Селфидона (4) житни кръгове (4) Cobra (3) El Moria (3) Gabriel (3) Love (3) Mary (3) NESARA (3) Pamela channels Mary Magdalene (3) Pleadians (3) Yeshua (3) ascended (3) center spiral wings (3) interview (3) news (3) novini (3) portal (3) sirius (3) Земя (3) Один (3) вътрешна земя (3) крион (3) AA Gabriel (2) Andromeda (2) GFL (2) Gaya (2) Kribe (2) Kris Won (2) Melchizedek (2) astral (2) awakening (2) crystal skulls (2) sound (2) spirit (2) stargate (2) Ел Мория (2) Тор (2) Човечество (2) владика (2) възнесен (2) духовно (2) енергия (2) знаци (2) издигане (2) измерение (2) интервю (2) кениън (2) кениънр hathors (2) мир (2) мъдрост (2) очистване (2) планетарно послание (2) руни (2) стара еда (2) хаторите (2) 2011 (1) 2012 (1) Abi-Qor (1) Atlantis (1) Basset (1) Bob Dean (1) Central Sun (1) David Wilcock (1) Earth (1) God (1) Grid (1) Heart (1) Horus (1) Jeshua - Ron Head (1) Mars (1) Nidle (1) O (1) Olympians (1) Prilon (1) RA (1) Rainbow (1) TULYA (1) aum (1) brotherhood (1) chaos (1) crystals (1) dati (1) deep relax (1) feel (1) first contact (1) gfol (1) h (1) imagine (1) immortal (1) keshe (1) man (1) mantra (1) master (1) message (1) om (1) other (1) realm (1) relaxation (1) revival (1) sea (1) side (1) solar (1) tibet (1) travel (1) violet flame (1) week (1) youtube (1) Ази (1) Атила (1) Ащар (1) Бог (1) Галактическа Федерация на Светлината (1) Исландия (1) Куинси (1) Локи (1) ОРЕНДА (1) Рагнарок (1) СаЛуСа (1) Създател (1) Фрея (1) Шулц (1) агарта (1) бърт (1) воля (1) възраждане на духа (1) гадание (1) галактика (1) деца (1) добър (1) допускате (1) древни народи (1) духовен (1) едческа (1) житни (1) загадка (1) звук (1) изкуство (1) интервю с Майк Куинси (1) истинско (1) келти (1) келтски (1) кенинги (1) куха (1) легенди (1) мантра (1) медитация (1) мироглед (1) митология (1) млада еда (1) нордски (1) обител (1) отново (1) период (1) писменост (1) планина (1) поезия (1) поеми (1) поет (1) преход (1) процъфняване (1) растения (1) руническо писмо (1) санат кумара (1) свят (1) сила (1) символи (1) скалд (1) скалдови (1) скандинавска (1) скандинавски (1) снора еда (1) снори (1) спиралата (1) старобългарско (1) стурлусон (1) съдържание (1) сърце (1) тибет (1) тропи (1) уроците на творението (1) фигури (1) хаос (1) хейти (1) хора (1) цивилизация (1)

23.10.12 г.

Лаура – Добре, аз видях две НЛО-та ... Готови ли сме за първи контакт с друга цивилизация или не?


 
Публикувано на 20-ти октомври 2012 г. от Лаура

             Здравейте всички! Както някои от вас знаят, имах няколко съобщения, които пристигнаха в този ден ... Аз бях в хипер екзалтация така да се каже, най-малкото през целия следобед, въпреки че моята хладномислеща главата ме държи на Земята.

Ето 1-то съобщение, което дойде днес ... без ... някакво конкретно име, само чрез Галактически извънземен контакт и то ми предаде нещо чрез тези редове:
Когато дойде времето ... Галактиките, Майката Земя, цялата Вселена няма да чакат повече Президента Обама да направи официално оповестяване за разкриването.
Подобно на раждането, когато настъпи времето, нищо не може да спре хората да виждат галактиките и Възнесението. Не е необходимо някакво официално разрешение за това!

Хората ще бъдат толкова будни в рамките на няколко седмици, че никой няма да чувства никакъв страх като вижда как корабите се разкриват като вдигат маскировъчните си щитове! Няма да има повече разпалване на страха повече след една точка, тъй като хората ще си спомнят своя истински произход, своите истински семейства, следователно никакъв проект син лъч (blue beam) или други тъмни планове не могат някога да убедят никого, че ние не си принадлежим един на друг, като братя и сестри на цялата вселена.
Ние сме едно цяло, хората ще скоро се пробудят за този факт, тъй като те ще се пробудят за истинския си произход <3!

Добре, аз бях толкова опиянена енергийно от тези същества, че аз се чувствах така, сякаш съм бил пияна, при условие не бях пила от почти 3 месеца! Аз се чувствах преизпълнена с радост и сякаш бях включена в някакъв вид супер и хипер компютър, който ми сваляше все повече и повече радост, информация, любов! Усещането беше Н.Е.В.Е.Р.О.Я.Т.Н.О!

Аз обаче започнах тъкмо сега да осъзнавам, колко е различно за мен, когато си "мислех", че съм готова за Първи Контакт .. , когато ние всъщност ще застанем
пред възнесени същества на светлината владеещи свръх технология и т.н. ... когато главата ни може да се завърти и сърцето ни може да затупти толкова бързо, че в действителност може почти да ни убият с прекалено вълнение и изобилие от радост. Аз не се шегувам .. някои от нас са в дълбоко огромен шок .. Аз съм се чудех дали е най-добре може би да се изчака, докато ние сме на едно ниво с нашите Галактики и сме на сигурен път към Възнесението или се възнесем напълно, по времето когато, никой не би могъл да се скрие от нас?

Така че аз разбирам напълно, защо след този опит е необходимо да се напредва бавно и да се изчака, докато останалата част от хората са готови да приемат истината.
Няколко часа по-късно, на моята котка Инди лудо и се прииска да излезем навън, както никой друго път. Аз в крайна сметка отидох на разходка навън с нея и погледнах нагоре в звездната нощ. Излязох навън и беше странно мека приятна вечер, топла и без вятър. Аз си мислех колко приятно е да се видят всички тези енергии, спускащи се върху нас от центъра на галактиката. Погледнах нагоре и виждях две НЛО-та! Тези две красавици ме осветяваха с мигащите си светлини в червено, синьо, зелено, жълто, бяло, оранжево, докато другата светлина беше по-ниска и просто мигаше в бяло.

Сърцето ми чувстваше тяхната любов към всички нас! Бях попитан дали смятам, че хората са готови за демонстрация по разкриване ... изглеждаше може би като вдигане на маскировачния покриващ щит. Изпратих им цялата си любов и им казах, че НИЕ СМЕ ГОТОВИ сега! Така че много от нас са готови! Те също бяха завладени от радост и втори лъч се появи на 1-вия кораб! Огромни светкащи светлини в бяло, които се разширяваха и аз можех да почувствам тяхната любов да ме облива и имах чувството, че няма дистанция между нас!

Извиках моя партньор да излезе и да каже здрасти, и той също заяви, че това е реално! Определено можех да видя, че нашите приятели си общуват с нас! Колкото повече любов им изпратих, толкова повече се увеличаваха светлините им и техните кораба ставаха по-големи! Усещах, че са толкова щастливи! НЛО обливаха с проблясващи светлини и двама ни отново във всички цветове!! и втория лъч светлина се спусна отново!

Момчета! Това става наистина вълнуващо!
Моят партньор най-накрая ме взема на сериозно в този момент! Ами и той е малко ... как да кажа, уплашени! Ех…

Така че .. Моля ви, дами и господа! МОЛЯ, потвърдете, дали сме готови за 1-ви Контакт или не! Казах, че сме ... Добре, .. аз мисля, че е добра идея, ако ние им изпращаме нашите желания и любов, за да се отстрани всякакво съмнение от тяхното съзнание, че ние наистина ги обичаме и искаме да се запознаем с тях! най-сетне след толкова дълго! Имам чувството, че имам стара романтична среща или нещо подобно .. ако разбирате това, което искам да кажа!
 
Целувки, любов и мир! В какъв прекрасен свят и време ние живеем!
 
Лаура / Мноизмерен океан

Превод:Helis

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.